Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

יצירת לוגו לעסק

את חשיבותו הרבה של הלוגו כולנו יודעים. הוא החלק החשוב ביותר במיתוג עסק, ממנו הכול מתחיל. אם הוא ייבנה נכון ובצורה מקצועית הוא ישמש כעומד טווח לכול העסק לשנים רבות.

הנראות שלו חשובה והיא מהווה נקודת פתיחה של תקשורת בין הלקוח לבעל העסק. הלוגו צריך להיות חזק, ייחודי וכזה שמסוגל לספר סיפור שלם ללקוחות על העסק והערכים שלו.

על כן, יצירת לוגו לעסק צריכה להיעשות על-ידי מעצבים מומחים בעלי ידע וניסיון בעיצוב, מיתוג ושיווק. זוהי יצירה לכל דבר, אשר מוצגת ללקוחות פוטנציאלים ויצירה זו צריכה לדבר אליהם ולליבם.

יצירת לוגו לעסק מתחיל כשנולד העסק

כאשר עסק חדש נולד, מעצבים לו לוגו, אשר בעתיד יופיע בכל פרסומי העסק: בניירת החברה, מעטפות, קטלוגים, כרטיסי ביקור, מודעות בעיתונים אתר האינטרנט ועוד.

לוגו מקצועי יניע לפעולה את הלקוחות, יזכיר להם בכל מקום בו הוא יופיע מה היתרונות של העסק שהם רוכשים ממנו או נהנים משרותיו על פני המתחרים וישמש כמשווק תמידי.

יצירת לוגו לעסק מתאימה גם לעסק ש"רץ" בשוק כמה שנים והוא מרגיש שהעסק שלו זקוק לשינוי תדמיתי. מיתוג חדש יוכל להקפיץ את העסק למעלה ולהווה עבורו נקודת פתיחה חדשה ומוצלחת.

חומרי הגלם של לוגו מוצלח

חומר הגלם הראשוני הוא הגופן. ישנם גופנים שונים ורבים, אשר בתצורה שלהם מעבירים מסר למתבונן. ישנם לוגואים המבוססים על אותיות המרכיבות את שם העסק בלבד וכאן הגופן עושה את כל העבודה.

המרכיב השני הוא הצבע והטונים שלו. הצבע יכול להשפיע על תחושות ורגש המתבונן. צבעים חמים יעבירו תחושה שונה מצבעים קרים. הטונים של הצבע קובעים את החוזק ושקיפות הצבע. צבע מלא יהיה צבע אחיד וצבע הבנוי ממעבר יהיה צבע שבנוי מחוזקים שונים של הצבע.

המרכיב השלישי הוא אובייקט גרפי המשולב בלוגו. הוא יכול ל"שבת" ליד שם החברה, להיות משולב בין האותיות ואף להחליף את אחת האותיות משם החברה. האובייקט הגרפי יהיה מורכב מאיור ידני או ממוחשב, אשר תפקידו לדבר אל קהל היעד המתאים.

לסיכום, עיצוב לוגו לעסק היא משימה חשובה ומכרעת אשר חשוב להפקיד אותה בידי מעצבים מקצועיים.

קידום אתרים בגוגל הסטודיו של קבוצת