Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חבילת מיתוג לעסק

סטודיו ג'וליני הוא סטודיו מקצועי המציע חבילת מיתוג לעסק. כאן תוכלו למצוא שירותים במגוון רחב של תחומים כמו מיתוג, קריאטיב, הפקת סרטוני תדמית ושיווק דיגיטלי. הסטודיו הוקם ב-2015 על ידי לאוס מדיה – מומחים בתחום הפרסום והתקשורת החזותית. סטודיו ג'וליני יסייע לכם לשווק את המוצר שלכם ולמשוך לשורותיכם מספר רב יותר של לקוחות. והכול תוך שימוש באמצעים ויזואליים ושמיעתיים כאחד.

חבילת מיתוג לעסק אילו שירותים היא כוללת

היום יש צורך בשימוש ביותר מאמצעי אחד כדי לשווק את העסק. אלה כמה מבין השירותים הנפוצים שיכולה להציע חבילת מיתוג עסקי סטנדרטית:

  • פגישת ייעוץ ראשונית – כל חבילה בסיסית כוללת פגישה עם המעצב או עם הצוות של הסטודיו למיתוג עסקים המציע חבילות מיתוג לעסק. במהלך הפגישה לומד המעצב על העסק ובהתאם לכך נקבעות דרכי הפעולה.
  • הלוגו הוא המלך – אחד הדברים הראשונים שעושה בעל העסק כאשר הוא רושם את החברה שלו, הוא לעצב את הלוגו. הלוגו הוא הפנים של החברה, והוא יופיע בכל מקום – על גבי כרטיס הביקור, בסופו של סרטון תדמיתי מושקע או על המעטפות הנשלחות אל הלקוחות. במהלך הפגישה הראשונית עם המעצב, נקבע האופי של הלוגו – באילו צבעים כדאי להשתמש, מה תהיה הצורה של הלוגו ואיזה משפט קליט יופיע מתחתיו.
  • עיצוב חומרים מודפסים – הלוגו עשוי להיראות שונה במעט בגרסתו המודפסת. לפיכך, המעצב מכין את הלוגו להדפסה ומתקן אותו בהתאם לצורך.
  • עיצוב אתר אינטרנט – בעלי עסקים לא מעטים זקוקים לשדרוג המראה הוויזואלי של אתר האינטרנט שלהם כדי להגדיל את כמות הגולשים שלהם. חבילת המיתוג יכולה לכלול עזרה בעיצוב ובעריכת התכנים לאתר.

סטודיו ג'וליני – בונים לך חבילת מיתוג לעסק שיוביל אותכם למעלה 

בעלי עסקים רבים יודעים היום כי לא ניתן לשווק את העסק ללא מיתוג טוב. מיתוג איכותי כולל שימוש באמצעים ויזואליים ושמיעתיים כדי למשוך את תשומת לבו של הלקוח – הדפסת לוגו על כרטיסי הביקור, הפקת סרטוני תדמית או הקמת אתר. בעולם הדיגיטלי שבו התחרות בין בעלי העסקים הולכת וגלה, כדאי להשתמש באמצעים מקוריים שונים במסגרת חבילת מיתוג לעסק כדי למשוך את תשומת לבם של הצופים, הגולשים והעוברים והשבים ברחוב.

סטודיו ג'וליני - בונים לך חבילת מיתוג לעסק שיוביל אותכם למעלה 

קידום אתרים בגוגל הסטודיו של קבוצת