Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מומחה למיתוג ושיווק עסקי

מומחה הוא אדם בעל ידע מעמיק וניסיון רב בתחום ספציפי. הניסיון הרב שלו מאפשר לו לייעץ ברמה הגבוה ביותר לאנשים אחרים, לחברות ולארגונים שונים.

חברות ובעלי עסקים הבינו שלפעמים צריך לפנות למומחים המתאימים. סיטואציה דומה ניתן למצוא בחיינו מתחום הבריאות. כשאנו חולים אנחנו הולכים לרופא המשפחה (רופא כללי) לבירור וקבלת הנחיות כיצד לתקוף את המחלה, אך כשתהיה לנו דלקת חמורה באוזן נלך לביקור אצל רופא מקצועי – רופא אף אוזן גרון. רופא אשר מתמחה בתחום לו אנו זקוקים ליעוץ.

לכן כשנזדקק למומחה למיתוג נפנה לאיש מקצוע המתמחה ובעל ניסיון רב בתהליכי מיתוג של חברות, עסקים, סטארטאפים ומוצרים רבים.

פסיכולוגיה שיווקית

טכניקות מיתוג רבות מתבססות על פסיכולוגיה שיווקית. מדענים הוכיחו במחקרים ששיווק נכון יכול להשפיע על ההחלטות שלנו. מומחה למיתוג מתמחה בפסיכולוגיה שיווקית. הוא ידע לצפות מראש מה יעשה מהלך זה או אחר לעסק שלנו, ידע לפנות לליבם של קהלי היעד המתאימים והמדויקים ביותר עבור העסק שלנו בצורה הטובה והחיוביות ביותר.

הכרות מעמיקה עם קהלי יעד שונים ומגוונים

מומחה למיתוג יכיר קהלי יעד שונים ומגוונים (ילדים, הורים, מבוגרים, מורים, סטודנטים, חיילים, אנשי הייטק, רופאים, אקדמאים ועוד). הוא ידע גם לצפות מראש איך יגיבו לצורה, צבע או צורה כזאת או אחרת. ההכרות הזאת תורמת לו רבות בעבודתו ומאפשרת לו למצוא את התשובות והמשוואות המדויקות. היא גם עוזרת לו בתהליך הבידול בה הוא צריך למצוא את הדברים שאין אצל הלקוח. לדוגמא: הלוגו שלו מיושן ולא ידבר לקהל היעד של הסטודנטים.

תהליך המיתוג

מיתוג הוא תהליך בעל שלבים, אין לו סוף מוגדר רק נקודת התחלה. מיתוג צריך להיעשות באופן קבוע, אולי המינונים יפחתו, אך הקביעות היא סוד הצלחתו. לעיתים לקוחות מתרגלים לפרסומים של מותג או חברה עד שהם כבר מצפים לפרסום החדש שירגש אותם וייתן להם תחושה שהם שותפים למותג המצליח.

קווים לדמותו של מומחה למיתוג

מומחה למיתוג יעבוד עם לקוחותיו באהבה, תוך הקשה עמוקה לחזון העסקי שלהם, ידע לנתב אותם לשאול את השאלות הנכונות ולא ללכת לאיבוד בדרך, יהיה כן, אמין כזה שדוגל בשקיפות, סבלני ויודע שלעיתים צריך לתת לזמן את שלו בכדי להציג תוצאות, מאמין בעצמו ובדרך שלו, חוקר, מתבונן ואדם שכייף ונעים לעבוד אתו.

בידול

אחת מההתמחויות של מומחי למיתוג היא אסטרטגיית הבידול. אסטרטגיה זו מציגה את הייחודיות של עסק אחד מול עסקים אחרים. זוהי אסטרטגיה ה"נלחמת" בתחרות הרבה שבשוק ובזכותה ניתנת אפשרות לבעלי עסקים חדשים וגם ישנים להציג את עצמם.

לוגואים הבנויים בצורה מקצועית יגרמו ללקוח הפוטנציאלי למצוא את נקודות הבידול בעסק שלך, ולבדלן משאר החברות, אשר מתחרות יחד אתך על העיניים שלהם.

תשובות ברורות לשאלות קשות

מומחה למיתוג יעזור לבעלי עסקים למצוא את התשובות בצורה פשוטה אפילו לשאלות הכי מורכבות. לאחר מחקר (חשוב לזכור שידע הוא כוח – ידע על המתחרים וגם על עצמכם), תכנון, מציאת הגדרות ואפיון, התשובות איך לגשת למשימות תיהנה קלות. לדוגמא, איך כדאי לעצב את הלוגו? מיהו הקהל היעד המדויק שלי כבעל עסק? מהו התזמון הטוב ביותר לפרוץ החוצה עם עסק חדש? ועוד שאלות רבות.

לסיכום, הקפידו לפנות למומחים המתאימים כאשר אתם בצומת דרכים, או זקוקים לתנופה או דואגים לעסק שלכם ורוצים לחסוך מעצמכם טעויות, ומרגישים שברצונכם אתם רוצים ללכת על בטוח. מומחה למיתוג עם ניסיון יוביל אתכם במסלולים המדויקים והעסק שלכם ואתם תיהנו מחוויית העצמה נעימה ומועילה.

 

קידום אתרים בגוגל הסטודיו של קבוצת