Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סטודיו למיתוג ופרסום

מיתוג "דואג" לבידול החברה ממתחריה הרבים, ופרסום "מטפל" בצד של חשיפת המוצר או החברה ברבים. מיתוג ופרסום יוצרים מעטפת מושלמת לכל עסק, הם מתפקדים זה לצד זה בהרמוניה מושלמת (כמו חתן וכלה) כאשר לכל אחד יש את התפקידים המיוחדים שלו.

סטודיו למיתוג ופרסום, המשלב את שני העולמות הוא בעל כוח רב עוצמה, אשר יכול לגרום להצלחתו של כל עסק או חברה, כאשר מוצריה איכותיים ומוקפדים ברמת הגימור והנראות שלהם.

תהליך המיתוג ופרסום

בתהליך המיתוג מבדלים מוצר ממוצרים אחרים בשוק, גורמים לו להיות אהוב על הלקוחות, מעניקים לו ערך מוסף. מצד העסק המוצר צריך להיות איכותי, עמיד ומוקפד כזה שאפשר להתפאר ביכולות שלו שוב ושוב. מוצר בלתי איכותי יפרוץ לשוק עם מיתוג ופרסום נכונים, אך במהרה ייפול כאשר הלקוחות לא יישארו נאמנים לו ויעברו למתחרים.

  1. תהליך המיתוג בנוי משלבים כאשר הראשון שבניהם הוא מחקר שוק – בשלב זה חוקרים את המוצר או העסק, בודקים את יתרונותיו ואת חסרונותיו, מביטים במוצרים דומים אצל המתחרים, מבררים מהו הקהל היעד אשר המוצר מיועד בשבילו.
  2. השלב הבא הוא יצירת מחשבה אסטרטגית, בונים אסטרטגיה – אשר מתבססת על מחקרים שערכנו בשלב הקודם, כאשר מטרתה היא לגרום למוצר להתבדל ולבלוט בהשוואה למוצרים אחרים בשוק.
  3. השלב השלישי הוא בניית קונספט עיצובי – קונספט זה יופיע בכל הפרסומים של המוצר. הקונספט יקבע את צבעי העיצוב השולטים, נראות האובייקטים, סגנון העיצוב, סוגי הגופנים וכדומה. בניית קונספט עיצובי חייב להישמר בכל פרסום (בדפוס או באינטרנט) כדי שהלקוח ידע לזהות את המוצר או העסק ולבחור בו שוב. מסתתרת מאחורי מחשבה זו הרעיון שכולם אוהבים סביבה מוכרת, היא מפיגה מתחים וגורמת לך להרגיש בבית.
  4. השלב האחרון והחשוב הוא פרסום – פרסום המוצר או העסק על-ידי קמפיין פרסום. מטרת הפרסום היא לגרום למודעות בקרב אנשים רבים ככל האפשר ולהעביר מסר. פרסום הוא דרך שיווקית עתיקה ומוצלחת, אשר מוכיחה את עצמה שוב ושוב.

כיצד נבחר סטודיו למיתוג ופרסום?

בחרו חברה לה ניסיון ומקצועיות. חפשו באינטרנט חומר על החברה שאתה אתם רוצים לעבוד, הביטו באתר האינטרנט שלה ובתיקי העבודות שהיא מציגה, התרשמו מהם, חשבו האם התחברתם לרעיונות שהם מציגים, בחנו האם הרעיונות היו ברורים וקליטים, האם שמעתם והכרתם את הפרסומים שלה. הרגישו בנוח להתקשר ולשאול את השאלות אשר מעניינות אתכם.

חברת מיתוג ופרסום שיהיה לכם נוח לעבוד מולה. תתרום לעבודה משותפת כיפית ונעימה לכם הצדדים.

קצת על פרסום והתפקידים שבו

עולם הפרסום הוא עולם רחב, עובדים בו אנשים אשר אהבים את המקצוע שלהם. יש שם אקשן תמידי וגם לחץ, הרצון להצליח ולקדם חברות ומוצרים הוא עז. בעלי התפקידים מגוון.

  • תקציבאי – מטפל בלקוחות, בעל ידע רב בשיווק, בעל יכולת של ניהול פרויקטים רבים במקביל, אדם חם ואהוב, כזה שלקוחות מרגישים בנוח לשאול אותו שאלות ולהתייעץ. העבודה שלו מתחלקת לשתיים אחת מול הלקוחות והשנייה במשרד הפרסום, מול העובדים, להם הוא מעביר מסרים מהלקוח ומשימות, מנהל את לוחות הזמנים ומוודא שיש התאמה לתקציב.
  • פלאנר – בא מעולם השיווק וגם מכיר היטב את עולם הפסיכולוגיה, מכיר את ההתנהגויות של קהלי יעד שונים וכן את הדרישות שלהם ולכן הוא אחראי על האסטרטגיה.
  • מחלקה קריאטיבית – שם יושב הקופירייטר, זוהי מחלקה גדולה בה יושבים המעצבים.

לסיכום, סטודיו למיתוג ופרסום הוא שילוב מנצח, היכולות המקצועיות שלו רבות, הוא משלב סוגים שונים של אנשי מקצוע הן בתחום העיצוב והן בתחום השיווק. הוא מצליח להרים קמפיינים פרסומים גדולים ולהביא חברות ומוצרים לתודעת הציבור ולהצלחתם הרבה.

קידום אתרים בגוגל הסטודיו של קבוצת