Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סטודיו למיתוג עסקים

בכל יום אנו נחשפים לכמות גדולה של מסרים בעלי אופי שיווקי. המסרים סובבים אותנו בכל מקום ובכל זמן, על גבי מסך הטלוויזיה בצורת פרסומות, ברדיו, בשלטי חוצות, בעיתונים, כעלונים בתיבות הדואר, בניידים שלנו, על גבי המוצרים שאנו רוכשים ועוד.

עסקים הבינו את הצורך ההכרחי לבדל את עצמם ולעמוד מול הלקוח הפוטנציאלי ועל-ידי כך להציג את עצמם. סטודיו למיתוג עסקים מתמחה במשימה זו.

התחלה נכונה מתחילה בבחירת סטודיו למיתוג עסקים

התחלה נכונה תקצור את פרותיה הרבים בעתיד הקרוב ואף הרחוק. עסק בתחילת דרכו אשר פונה לאנשי המקצוע הנכונים, ייהנה מהתחלה בריאה, מיסודות איתנים וחזקים אשר יצליחו לתמוך בו בכבוד מול התנודות הרבות שבשוק המתחרים שלו, וברגעי משבר הוא יצליח להישאר עם הרגלים על הקרקע יציב ושורד.

עיצוב ומיתוג לוגו מהווה נקודת פתיחה. בנקודת פתיחה זו מברר המעצב (בשיתוף פעולה מלא עם בעל העסק), מיהו קהל היעד אשר עשוי להתעניין במוצרים שלו, מה הציפיות של קהל יעד זה מבעל העסק, מה היתרונות של העסק מול המתחרים (נקודות בידול), כיצד ניתן להשתמש בנקודות בידול אלא ולהדגיש אותם למתבונן הפוטנציאלי, מהם הצבעים, הצורות והגופנים המתאימים ביותר להצגת העסק.

כל התשובות יביאו את המעצב לבניית קונספט עיצובי אשר יאפיין את העסק בכל רבדיו ועיצוביו. השקעה בלוגו וסבלנות עד להגעת תוצאה משביעת רצון חשובה ומשתלמת. בעל עסק אשר אוהב ומתחבר ללוגו שלו, ימקם אותו בגאווה בכל מקום אפשרי ואת זה הלקוחות שלו ירגישו!

מיתוג דיגיטלי

אנשים רבים מבלים את זמנם בעולם הדיגיטלי – מול מסכים. על כן אנשי שיווק רבים הבינו שכדי לשווק ולמתג עסקים צריך להביא אותם לעולמות האלה. מיתוג רב נעשה ברשת הדיגיטלית באתרי האינטרנט, עמודי הפייסבוק עם קאברים מעניינים ומענה לשאלות, הבלוגים ועוד.

שלבים במיתוג עסקי

מיתוג עסקי מטפל בקשר שבין הלקוח למוצר. הטיפול בקשר הראשוני הוא רק נקודת הפתיחה. לאחר שהלקוח בידל אותך משאר המתחרים והחליט לנסות את המוצר שלך מתחיל להיווצר ולהתהוות בינכם קשר קצת יותר עמוק. כמו בכל קשר צריך להשקיע בו בכדי שהוא יוכל להתקיים. וכאן נכנס המיתוג העסקי שוב לתמונה. צריך להזכיר ללקוח שלך על-ידי מיתוג מתמשך, למה אתה זה שנבחרת מכל המתחרים הרבים שמסביב.

לאחר שהלקוח נאמן לך, אוהב את המוצרים שלך פחות יענן אותו כמה עולה מוצר זה או אחר. הוא ילך על בטוח, יזמין ממך ויידע בליבו שהמוצר שהוא יקבל יהיה איכותי ואמין ושאתה מציידך, בעל העסק עשית הכול למענו.

אסטרטגיה נכונה

פירוש המילה אסטרטגיה היא בניית תכנית פעולה, אשר בנויה ממטרות והדרך לביצוען. אסטרטגיה נכונה תשפיע על מכירות העסק, תפעל בכמה מוקדים בו זמנית כגון: פרסום בעיתון וגם באתרי האינטרנט ותניב תוצאות שיווקיות.

לקוחות הפונים לסטודיו למיתוג עסקים

לקוחות אשר פונים לסטודיו למיתוג עסקים הם לקוחות אשר יודעים ומבינים כמה הסטודיו יוכל להרים את העסק שלהם. הם פתוחים לרעיונות, משתפים פעולה, עוזרים באפיונים, מביאים חומרים כגון: צילומים של העסק, צילומי מוצרים ועוד, אך הכי חשוב מאפשרים לשינוי לקרות!

לסיכום, סטודיו למיתוג עסקים יטפל במסירות בעסק חדש שרק נולד וגם בעסקים ותיקים, אשר זקוקים לדחיפה וייעוץ. בסטודיו יוכל למצוא בעל העסק אנשים מקצועיים, בעלי תובנות ומוניטין רב. הוא ייהנה מצמיחה עסקית, ילמד להכיר את העסק שלו לעומק וגם את הלקוחות שלו וצרכיהם. ירגיש שהוא מטפל בעסק באופן קבוע על-ידי קידומו ויצור סביב העסק אנרגיה חיובית של צמיחה ושגשוג אשר תוקרן לכל הסובבים אותו.

 

קידום אתרים בגוגל הסטודיו של קבוצת