Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סטודיו לעיצוב גרפי

בסטודיו לעיצוב גרפי בונים אובייקטים ויזואליים (עלי-ידי שימוש בצבע, צורה וגופן) למוצרים או חברות. האובייקטים הוויזואליים ישמשו כ"מתווכים" בין בעל העסק ללקוחות הפוטנציאלים. אובייקטים מוצלחים יצרו שיח משותף בניהם.

אחד היתרונות המובהקים בעבודה עם סטודיו לעיצוב גרפי הוא שכל מה שצריך בעל עסק נמצא תחת קורת גג אחת (מעיצוב לוגו ועד עיצוב אתר אינטרנט). השירותים שהוא יקבל יהיו בעלי קונספט עיצובי אחיד דבר אשר יתרום למיתוג ובידול החברה מהמתחרים הרבים שסביבה. המענה ישלב בתוכו ידע וניסיון בעיצוב וגם ידע מקצועי בשיווק.

תפקידו של המעצב בסטודיו לעיצוב גרפי

תפקידו של המעצב הגרפי רב משמעות והוא נושא על כתפיו אחריות רבה בהצלחתה של חברה או מוצר חדש בשוק.

  • עליו להיות בעל יכולות מקצועיות גבוהות.
  • לדעת ל"תרגם" את החזון והרצונות של בעל העסק לאובייקטים וויזואליים, אשר יצליחו להביע את עצמם מול הלקוחות ואף לעורר בהם רגשות חיוביים.
  • להתמצא בעריכת מחקרים כגון: מאפייני קהל היעד של החברה, התבוננות בתוצרים של המתחרים, התעמקות ולמידת ידע הקשור לתחום העיצוב שעליו לעבוד.
  • לשלוט בתוכנות גרפיות כגון: פוטושופ, פריהנד, אילוסטרייטור ועוד.
  • להיות קשוב וסבלני לרצונות הלקוח ולדעת להמליץ ללקוח מה כדאי ומה לא.
  • להיות פרפקציוניסט ולהקפיד על הפרטים הקטנים ביותר, אשר יוצרים את תחושת ה"וואו".
  • להיות יצירתי ואחד שמעז לחשוב בצורה מקורית ושונה.

ענפיו הרבים של העיצוב הגרפי

תחום העיצוב הגרפי רחב ומכיל בתוכו מגוון גדול של פרויקטים: עיצוב לוגו ומיתוגו, עיצוב ניירת משרדית, עיצוב מעטפות, עיצוב כרטיסי ביקור, עיצוב קטלוגים, עיצוב מגזינים, עיצוב מודעות לעיתונים, עיצוב שלטי חוצות, עיצוב חתימה למייל, עיצוב קאבר לדף עסקי, עיצוב לאינטרנט ועוד.

עיצוב גרפי מוצלח ישמור על קו אחיד בין כל העיצובים השונים. השפה הוויזואלית שיבנה המעצב לחברה תתבטא בכל מוצרי החברה. הלקוח ילמד את השפה העיצובית, יזכור אותה וידע ליצור שייכות ולזהות את החברה או המוצר בין כל המתחרים הרבים שמסביב.

בחירת סטודיו לעיצוב גרפי

בחירת סטודיו לעיצוב גרפי היא משימה חשובה. עלינו לחפש אחר סטודיו שיש לו ניסיון רב, אשר לבטח יעסיק מעצבים גרפיים מקצועיים ומיומנים. מעצבים אשר פגשו לא מעט בעלי חברות, ראו והתנסו בפרויקטים מגוונים אשר נגעו בתחומים שונים.

חשוב להתבונן בעבודות שעשה הסטודיו עבור חברות אחרות ולבחון האם אנחנו אוהבים את העיצובים ומתחברים לקו המנחה של הסטודיו. התחברות לסגנון הסטודיו אתו נחליט לעבוד יתרום לעבודה נעימה מול העובדים של הסטודיו. עיצוב גרפי מוצלח מתחיל מחיבור טוב בין בעל העסק / החברה למעצב הגרפי.

הלוגו – האלמנט הראשוני בעיצוב גרפי

אנשים רבים מקשרים את המילה לוגו לצמד המילים עיצוב גרפי. קישור זה הוא לא מקרי, עיצוב לוגו הוא האובייקט הראשון אשר "מטפל" בו המעצב הגרפי. הוא הראשון כי עליו יתבססו כל שאר העיצובים השונים (ניירת המשרד, אתר האינטרנט ועוד).

ללוגו כוח רב עוצמה, הוא צריך להיות פשוט ולא מסובך מצד אחד, אך גם חדשני ונועז. הוא צריך להיות נעים לעין וקליט, בולט ליד הלוגואים אשר מתחרים מולו, מקורי ושונה, לא באנלי ומובן מאליו וכזה שיוצר תחושות חיוביות מצד המתבוננים.

לוגו מקצועי יגרום לעסק להצליח, יזמן אליו לקוחות חדשים, יסב ביטחון וישמור על הלקוחות הקיימים. יתרום לנראות מכובדת של החברה הן מצד הלקוחות שלה והן מצד העובדים שעובדים בה.

לסיכום, סטודיו לעיצוב גרפי הוא נקודת פתיחה שכל עסק חדש חייב לבקר בה. השירותים המגוונים שהוא יקבל יישאו תוצאות שיווקיות. סטודיו לעיצוב גרפי ייתן גם מענה ופתרונות לעסקים וחברות קיימות.

קידום אתרים בגוגל הסטודיו של קבוצת