Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סטודיו לעיצוב ומיתוג עסקים

מחפשים סטודיו לעיצוב ומיתוג שיעלה לכם את המכירות ויגרום לכם לצרף עובדים נוספים לעסק שלכם? סטודיו ג'וליני הוא סטודיו איכותי וייחודי המציע מגוון רחב של שירותים בתחום המיתוג. לאחר ההיכרות הראשונית עמכם והבנת הלך הרוח של העסק שלכם, הצוות המנוסה של הסטודיו יצא לדרך ויעשה כל שביכולתו כדי למתג את העסק שלכם ולהפוך אותו לאחד המובילים בשוק.

סטודיו לעיצוב ומיתוג עסקים – לבחור את הסטודיו הנכון

לאור הביקוש ההולך והגובר לשירותי עיצוב ומיתוג, קיימים בעלי מקצוע רבים העוסקים בתחום. הרעיון הוא למצוא את הסטודיו המתאים עבורכם. אלה כמה דגשים לבחירה נכונה של סטודיו לעיצוב ומיתוג:

  • לבחון את תיק העבודות – גוגל מציעה שורה ארוכה של אתרי אינטרנט המציגים את תיק העבודות של המכונים לעיצוב ומיתוג. בחנו היטב את תיקי העבודות. האם העיצוב יכול להתאים לאופי החברה שלכם? האם עיצובי הלוגו נראים רציניים ו"מקובעים" מדיי? או, לחלופין, ילדותיים ובלתי מתאימים לעסק ייצוגי כמו משרד עורכי דין? האם אתם מבחינים ברב גוניות בעיצובים, או שהם בנויים באותה התבנית?
  • ללכת לפגישה ראשונית – בפגישה הראשונית עם הצוות של הסטודיו תוכלו להתרשם מדרכי הפעולה. האם הצוות מקשיב לדרישותיכם? האם הוא מציע בפתרונות יצירתיים לשיפור המראה של הלוגו?
  • שירותים מגוונים – סטודיו מקצועי הוא סטודיו המציע חבילות של שירותים, ואינו מסתפק בעיצוב של הלוגו על כרטיס הביקור. בחנו את השירותים שמציע הסטודיו – האם הם תואמים את דרישותיכם?
  • לאסוף המלצות – שמו של סטודיו טוב למיתוג ולעיצוב הולך לפניו. תוכלו למצוא תגובות חמימות של לקוחות מרוצים בפורומים וברשתות החברתיות או לשאול לדעתם של חבריכם.

סטודיו לעיצוב ומיתוג עסקים שיקפיץ אתכם לשלב הבא

בעלי עסקים רבים מבינים כי אי אפשר לקדם את העסק באמת ללא מיתוג נכון, ולכן הם שוכרים את שירותיו של סטודיו לעיצוב ומיתוג עסקי. סטודיו מקצועי יכול לדאוג למיתוג נכון מאל"ף ועד תי"ו – החל מהעבודה הראשונית על לוגו שעדיין לא נוצר, דרך הטמעת הלוגו בחומרים מודפסים (מכתבים, מעטפות, פליירים, כרטיסי ביקור) וחומרים דיגיטליים (חתימה במייל) וכלה בהפקת סרטון תדמית מושקע. סטודיו מקצועי יכול להפיץ את שמו של העסק ולהעניק לו תדמית ייצוגית של עסק אמין ואיכותי.

סטודיו לעיצוב ומיתוג עסקים שיקפיץ לשלב הבא

קידום אתרים בגוגל הסטודיו של קבוצת