Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סטודיו קריאייטיב

מאחורי כל עבודת קריאייטיב מוצלחת עומד רעיון חדשני ויצירתי המצליח לשדר מסר בעל ערך שיווקי ללקוח. הצורך בשימוש בקריאייטיב הוא הכרחי בעולם אשר עמוס בחברות ומוצרים שנולדים בכל יום. עומס המוצרים והחברות גורם לתחרות כמעט בכל תחום אפשרי, כאשר התחרות היא על הכיס של הלקוח.

סטודיו קריאייטיב מקצועי יעשה עבור החברה (אותה הוא מפרסם) עבודת קריאייטיב, אשר תדחוף את המוצר של החברה למעלה על-ידי משיכת תשומת ליבו של הלקוח בדרכים יצירתיות ומקוריות.

הדרכים ליצירת קריאטייב מנצח

כל סטודיו המתמחה בקריאייטיב ובפרסום סיגל לעצמו שיטות עבודה בהן הוא משתמש. אחת השיטות הפופולריות בשוק מתבססת על הרעיון של חיפוש דרך בה ניתן להציג את המוצר או החברה בצורה מיוחדת, כזאת שהלקוח עדין לא פגש. הצגה בדרך מיוחדת ומקורית גורמת ללקוח הפוטנציאלי להתעניין ולהתעמק בחברה או המוצר. זוהי אסטרטגיה שיווקית מנצחת.

חשוב לציין שאסטרטגיה זו צריך ליישם בהתאמה לקהל היעד של המוצר (ילדים, בני נוער, מבוגרים, סטודנטים, אימהות, מורות ועוד) ולכל קהל יעד צריך להתאים ולתפור אסטרטגיה ש"תדבר" בשפה שלו, גם התזמון כאן משחק תפקיד חשוב ומכריע, הוצאת קמפיין מוצלח צריכה להיות בתזמון הנכון. לדוגמא קמפיין לקרם הגנה הכי מתאים להוציא בשיא הקיץ, בתקופה שכולם משתמשים בו ולא בחורף שקר ואף אחד לא יכול לדמיין את עצמו בבגד ים נמצא בים או בבריכה.

הצגה בדרך מיוחדת ומקורית יכולה להיעשות על-ידי שימוש במילים שבעזרתן המסר החדשני יעובר, ניתן להעביר את  המסר גם בצורה ויזואלית על-ידי שימוש בצורה, צבע, קומפוזיציה ותצוגה במינונים וטונים שונים.

תפקידו של מנהל סטודיו קריאייטיב

מנהל קריאייטיב מנצח על כל הצוות הקריאייטיבי, על המעצבים, הקופירייטרים, והארט דירקטורים אשר עובדים בסטודיו. הוא זה ש"יביא" את הרעיונות המקוריים, החדשניים ופורצי הדרך, יחלק בין העובדים את המשימות לפי הקישורים המתאימים לכל אחד ויוודא את ביצועם, יצור סיעור מוחות  בכדי להגיע לרעיונות חדשניים ומקוריים, ינהל את השיח והצגת הפרזנטציות מול הלקוח ויישא באחריות להצלחתו או לכישלונו  של פרויקט.

להמציא משהו שאף אחד עדין לא המציא

לעיתים יש תחושה שכבר המציאו הכול מהכול, אך איך בכל זאת יוצרים משהו שאף אחד עדין לא חשב עליו? זהו סודו של הקריאייטיב. חשוב לוודא שהרעיון שהומצא יראה רעיון אמתי בעל אמירה נכונה ולא כזאת המסעפת את האמת. ניתן לקחת את האמת ולהקצין אותה ואז להציג אותה בצורה אמנותית, בעלת תעוזה ובצורה יצירתית, אך לעולם לא בצורה שקרית.

חשוב לוודא שכל גימיק המוצג ללקוח, יכבד אותו ולא יפגע ברגשותיו, או יפגע בחלק או סוג של אוכלוסייה, יהיה אמתי גם מבחינה ויזואלית וגם מבחינה מילולית. חשוב לסכור שכשמשהו נראה אמתי, הוא ירגיש זורם ולא כזה ה"תפור", דבר היכול לעורר את אמונתם של המתבוננים.

ערך מוסף

ניתן לתת ללקוח על הדרך ערך מוסף, הלקוח הפוטנציאלי ירגיש שהשקיעו בו, נתנו לו יותר ממה שהיה צריך וכך הוא ייצא בהרגשה טובה. לקוח שייצא בהגשה טובה, יחזור שוב, יביא את החברים שלו וייצור סביב המוצר או החברה אנרגיה חיובית.

לסיכום, סטודיו קריאייטיב הוא מקום שבו "נולדים" הרעיונות הכי מיוחדים, גם כאן השילוב בין שיווק נכון ועיצוב ויזואלי עושים את העבודה היטב. חיפוש אחרי רעיון מקורי חייב להישאר בגדר גבולות ההיגיון ולא כזה שעושה הכול בכל מחיר בכדי להצליח. קריאטייב מוצלח יתבסס על פשטות, טוהר ניקיון ומחשבה חיובית. כל עסק שיפנה לסטודיו קריאייטיב ייהנה מתוצאות מדהימות ובקידום העסק או המוצר בצורה הנראית לעין וגם לכיס.

קידום אתרים בגוגל הסטודיו של קבוצת