Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיצוב שפה גרפית

לכל עסק טוב יש שפה גרפית אשר מצליחה לדבר אל ליבם של הלקוחות שלו. זוהי שפה גרפית ייחודית שהותאמה במיוחד עבורו והיא לא תוכל להתאים לעסק אחר.

שפה גרפית מוצלחת תראה מקצועית, פשוטה, נעימה עקבית ואחידה. היא תלווה את העסק בכל מקום בו הוא יוצג. בעל העסק יתחבר אליה ויציג אותה בגאווה, היא תשקף את האני מאמין של בעל העסק ותשדר חיוביות ללקוחות ולעובדי החברה השונים.

כיצד מעצבים שפה גרפית מוצלחת?

עיצוב שפה גרפית מוצלחת אשר תניב לבעל העסק הצלחה רבה תבנה בעזרת מחשבה מעמיקה וניסיון רב של בעלי מקצוע. להצלחה זו היבטים דומים:

  • פשטות – שפה גרפית אשר בנויה בצורה פשוטה ונעימה – לא מתחכמת, מדברת בגובה העיניים של המתבוננים בה, משרה עליהם תחושת כבוד.
  • התאמה לקהל היעד – שפה גרפית אשר מותאמת לקהל היעד, מדברת אליהם מבחינת הצבעים, הצורות וסגנון הגופנים, נותנת להם תחושת ביטחון והרגשה שהם בסביבה מוכרת ובידיים טובות אשר מבינות אותם.
  • בידול – שפה גרפית אשר מצליחה לבדל את בעל העסק מכל העסקים הרבים. להציג אותו ואת האני מאמין שלו בפני הלקוח הפוטנציאלי.
  • קליטה – שפה שקל לזכור ולזהות אותה. יש בה משהו מיוחד וקליט, כזו שעדין לא ראינו (סוג גופן מיוחד, שימוש בצבע וטונים שונה, אובייקט גרפי מעניין וכדומה).
  • אחידות – שפה גרפית אשר נשמרת בכל העיצובים השונים של בעל העסק: בניירת המשרדית, השלט בכניסה לחנות / העסק, הרול אפ שמפרסם אותו בקניון, אתר האינטרנט ועוד.
  • עבודה נכונה – תהליך מקצועי של חיפוש אחר שפה עיצובית לבעל העסק תתחיל מבניית לוגו ממותג. תשובות לשאלות שישאלו ויעלו בבניית הלוגו יהוו פתרונות רבים לנראות השפה העיצובית ש בעל העסק.

אחידות מגוונת

לאחר שבעל העסק מצא בעזרת אנשי המקצוע את עיצוב שפה גרפית הייחודית לו, עליו לשמור עליה ולהיות עקבי בכל התצורות בהן הוא ידבר עם הלקוח, אך חשוב לזכור שהמעצב הגרפי צריך לתת לכל מוצר את המאפיינים המתאימים לו ולא לשקוע בשגרה שתשעמם את הלקוח. שילוב של עקביות בשימוש בשפה והתאמה לפרויקט המבוקש תיצור נראות מעניינת ומגוונת.

קידום אתרים בגוגל הסטודיו של קבוצת