Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סטודיו לעיצוב אתרי אינטרנט

כיום כל חברה קטנה כגדולה זקוקה לאתר אינטרנט. מבחינת לקוחות רבים אם אתה לא נמצא ברשת אזי אתה לא קיים עבורם. אתר של חברה מהווה כרטיס הביקור שלה, הפנים שלה.

סטודיו לעיצוב אתרי אינטרנט יקים ויעצב עבורך אתר ייחודי המותאם בדיוק לצרכים של כל עסק ועסק וכל השירותים תחת קורת גג אחת.

אתר חובבני, כזה שלא יושב טוב ישדר ללקוחות חוסר רצינות ותחושות של חברה או עסק אשר לא משקיע בעצמו ולכן עשוי לאבד לקוחות רבים.

מהו אתר מוצלח?

אתר אינטרנט מוצלח יעביר את המסר הנכון ללקוחות, הוא ישמש כמשווק סמוי לעסק, ימשוך לקוחות חדשים וישמר את הקיימים. האתר יהיה ברור למתבונן (ולא כזה שהלקוח לא יודע היכן ללחוץ), בעל נגישות גבוהה, לוקח בחשבון את הדרישות של מנועי החיפוש, נראה טוב בכל רזולוציה אפשרית, מותאם לנייד, וכזה שיהיה אפשר להזין בתוכו תוכן חדש בצורה קלה ויעילה.

באתר מוצלח הלקוח ייהנה לגלוש, ידפדף בין העמודים השונים וזמן השהות שלו באתר יהיה ארוך ובכך החברה רק מרוויחה מזמן החשיפה הארוך.

שיתוף פעולה בין מעצב האתרים ללקוח

לקוח המעוניין באתר מוצלח צריך להשקיע מזמנו ולהיות שותף בכל שלבי הקמת האתר. בתחילה עליו לחשוב ולהגדיר לעצמו איזה אתר הוא מעוניין שיקימו לו. אתר אינפורמטיבי, אתר מכירות (כזה שהלקוחות שלו יוכלו להזמין ולקנות מוצרים דרכו), אתר בעל אופי תדמיתי וכדומה.

מעצב האתרים יבנה לאחר שיחה עם הלקוח אפיון לאתר, בו יקבעו מספר עמודי האתר (אודות, דף הבית, פרויקטים, צור קשר, מאמרים ועוד), תעבורת האתר (איזה דף יוביל לאיפה ולאן), סגנון האתר מבחינה גרפית (צבעוני, רועש, רגוע, נועז, מיוחד וכדומה). לעיתים ממליץ מעצב האתרים למזמין האתר לדפדף באתרים של המתחרים שלו ולשתף מה הוא אהב באתרים שלהם ומה לא וזאת בכדי שהוא יוכל ללמוד ממזמין האתר מה הציפיות שלו.

הלקוח צריך להביא למעצב האתרים את לוגו החברה (אם קיים), צילומים של מוצרים שהחברה מוכרת, תמונות של המשרד, עובדי החברה (אם הם מעוניינים בכך) וכל חומר פרסומי שהוא מעוניין שיכנס לאתר. חומרי גלם רבים יאפשרו למעצב חופש פעולה ויצירתיות.

בניית קונספט עיצובי

סטודיו לעיצוב אתרי אינטרנט מתמחה ביצירת אחידות במראה האתר, אשר יוצר מראה מרשים. מעצבים רבים מתחילים בעיצוב דף הבית, שם הם קובעים את הטונים של הצבעים (שהרבה פעמים מבוססים על צבעי הלוגו), את הנראות וסגנון האתר ומציגים בעצם את הקונספט העיצובי אשר ילוו את האתר על כל עמודיו. פשטות ואחידות זה שם המשחק. בקונספט העיצובי יוצרים את השפה שתדבר בין הלקוח לאתר.

אתרים רספונסיביים

כיום לא מספיק שיש לך אתר אינטרנט מרשים ויפה הוא חייב להיות מותאם גם למכשירי הטלפון הסלולארי. זוהי מגמה חשובה מאוד וכל מעצב אתרים חייב להתייחס לנושא בצורה רצינית ולכן הוקדש במאמר זה כמה שורות בנושא. אנשים רבים גולשים לאתרי אינטרנט דרך המכשירים הניידים, בבית ומחוצה לו (בדרך לעבודה, באוטובוס בנסיעה ברכבת, בתור לרופא, בזמן מנוחה על הספה בבית וכדומה). אתר אשר לא מותאם לגלישה במכשירים ניידים יאבד לקוחות פוטנציאלים רבים.

סטודיו לעיצוב אתרי אינטרנט שיבדל אותך מהמתחרים

לסיכום, סטודיו לעיצוב אתרי אינטרנט מתמחה בבניית אתרים מוצלחים, מכבד את דרישות האינטרנט, חושב ומייעל את העבודה של תחזוקת האתר, בונה תשתית חכמה וחזקה אשר תומכת ברזולוציות שונות וסוגים שונים של דפדפנים מקובלים בארץ ובעולם.

אתר אינטרנט הכרחי לכל חברה אשר מכבדת את עצמה. נראות האתר חשובה אך אסור שהיא תבוא על חשבון נגישות האתר וכיבוד המשתמש. פנייה לסטודיו לעיצוב אתרי אינטרנט היא השקעה משתלמת אשר תקפיץ כל עסק קדימה.

 

 

 

קידום אתרים בגוגל הסטודיו של קבוצת